המדריך ליצירת שגרת בוקר בריאה

מוזמנים לשתף ב

“אף פעם אל תתחיל לעבוד לפני שאכלת ארוחת בוקר, ואם אתה כן חייב לעבוד לפני ארוחת הבוקר, ודא שאתה אוכל קודם” , ג’וש בילינגס.

ישנו יתרון גדול לאכילת ארוחת בוקר, אבל לא אכילה של כל דבר, אלא בעיקר אכילה זה מוצרים מזינים. מכאן שכאשר רוצים לשנות ולשפר את אורח החיים צריך להתחיל מהדברים הקטנים ביותר וכך למשל אורח חיים בריא מכיל בתוכו צריכת מזון בריא, פעילות גופנית בשגרה ושינה מספקת.

בכל הנוגע ליצירה של שגרת בוקר, יצירה של שגרה מסוימת גם בבוקר וגם בערב נמצא כמשהו שיעלה את הסיכוי להצלחה בשינוי השגרה, כאשר יצירה של שגרה מסוימת לבוקר ולערב יכולה לקדם אותנו כמה צעדים להצלחות נוספות במהלך היום כמו שיפור התפוקה היומית. כל מה שצריך כדי להגיע לשם זה רק קצת משמעת עצמית.

אז מה זה בכלל שגרה?

שגרה היא רצף פעולות שעושים באופן שיטתי, לדוגמא צחצוח שיניים בבוקר או הכנות לקראת הכניסה למיטה בערב זה שגרה, התעוררות ב5-6 בבוקר כדי להספיק להתאמן בחדר הכושר בבוקר זה שגרה, אכילת מאפה תוך קריאת חדשות הבוקר לפני שיוצאים לעבודה זה שגרה. כל אלו הן פעולות שמתרחשות פעם אחר פעם, יום אחר יום במהלך החיים שלנו.

אנשים הנחשבים כמצליחנים לרוב מוצאים שגרה שעובדת להם והם נותנים את הקרדיט ההצלחה שלהם בעיקר לשגרה שהם סיגלו לעצמם. שגרה שיכולה להכיל דברים כמו לקום מוקדם בבוקר (8:00 זה לא מוקדם), מדיטציה, אימון בוקר בחדר הכושר, שתיית תה או קפה, קריאת עיתון או כל דבר אחר שעושה לגוף טוב.

הכנו לכם כמה טיפים לשגרת בוקר שתעזור לכם לנצח את היום:

  • קומו מוקדם- גם אם זה ממש קשה לכם בהתחלה, זכרו! כמעט לכל האנשים הנחשבים כמצליחים בתחומים השונים יש מספר מכנים משותפים כשאחד מהם הוא העובדה שהם קמים מוקדם בבוקר. התעוררות מוקדמת נמצאה כמגדילה את התפוקה היומית ואת היצירתיות ומורידה את התגובות להסחות דעת.
  • סדרו את המיטה- הדרך הטובה ביותר לקבל את תחושת הסיפוק הראשונה מוקדם מאוד בבוקר שכן זהו הניצחון הראשון של היום בדרך לניצחונות נוספים. בנוסף, שמירה על שגרה של סידור המיטה מגביר את המשמעת העצמית גם בתחומים אחרים הקשורים לחיים ולעסקים.
  • אכלו ארוחת בוקר והתאמנו על בסיס קבוע- ארוחת בוקר מספקת אנרגיה לגוף כבר מתחילת היום ומשפרת את החשיבה במהלך, בנוסף אימון כושר גורם להפרשת אנדורפינים המשפרים את רמת המיקוד במהלך היום. אחת הדרכים להתמדה באימונים היא עבודה מול מאמן כושר אישי באימונים בחוץ או בחדר הכושר.

בכל הנוגע לשגרת ערב, המטרה היא הכנת השטח לקראת היום הבא. על ידי שגרת ערב טובה ונכונה אנו מכינים את עצמנו ליום הבאה באמצעות טעינת מצברים במנוחת לילה טובה. יישמו את ההמלצות הבאות לשגרת הערב שלכם:

  • נקו את הראש- ניקוי הראש לפני השינה מאפשר לכם לשים בצד את כל האתגרים, השאלות והבעיות שצצו במהלך היום ומאפשר למוח שלנו להירגע ופשוט לנוח. בצעו זאת בכל דרך שיכולה להיות לכם נוחה כמו מדיטציה או קריאה.
  • הרגילו את עצמכם להרגלי שינה טובים- לכו לישון והתעוררו באותן שעות, צמצמו את האור הכחול והמסכים בחדר השינה, וודאו את הטמפרטורה בחדר טובה לכם והחדר חשוך ככל האפשר.
  • הימנעו מאימון כושר בשעות מאוחרות בערב שכן האימון ממריץ את הדם ויכול להפריע לאיכות השינה.

מומלץ כמובן לבצע את כל הטיפים לשיפור משמעותי של התפוקה היומית אך ניתן גם להתחיל באמצעות שינוי אחד או שניים שכבר יקדמו אתכם הרבה יותר מאיפה שאתם עומדים היום. זכרו כי הטמעה של הרגל לוקחת לפחות 21 יום, בהתחלה צפויים המון אתגרים וכוח הרצון שלכם ייבחן פעם אחר פעם, יחד עם זאת זכרו כי המטרה היא לשפר את עצמכם כאנשים וכאנשי מקצוע וכך תוכלו לנצח כל מכשול. אז קדימה זה הזמן להיכנס לחדר הכושר ולהתחיל לעבוד!

אנחנו בקמפוס 4FITNESS מנסים לתת יותר מרק קורס מדריכי חדר כושר, קורס מאמני ריצות ארוכות או כל קורס ספורט אחר, אנחנו בקמפוס נותנים לכם כלים איך להצליח בעולם הספורט כמאמנים וכמתאמנים.

רוצים ללמוד להיות המאמנים הכי טובים בעבור המתאמנים שלכם?

בואו ללמוד איתנו בקמפוס ואנחנו כבר נדאג לכל השאר

 

 

 

אודות קמפוס 4FITNESS

ברוכים הבאים לקמפוס 4Fitness אשר הוקם בשנת 2019 כדי לספק מענה מתקדם ומקצועי לאנשים השואפים להתפתח ולהתמחות כמאמנים בענפי הכושר והספורט השונים, על בסיס של ניסיון שנצבר בשטח.

הצוות הניהולי והמקצועי שלנו מגיע עם עשרות שנים של ניסיון מתחום הכושר הגופני, כולם מאמנים בהכשרתם אשר ביקשו לפתח קמפוס נגיש, זמין, שמעביר את הידע המקצועי הגבוה בתחום בגובה העיניים ומתוך שאיפה לספק יחס אישי וחוויית לימודים מרגע הפניה ועד לקבלת התעודה.

מייסדי קמפוס 4Fitness הציבו לעצמם כחזון לפתח את הספורט בכל הרמות, זאת באמצעות אמונה בפעילות כדרך חיים ועל ידי אימון ספורטאים חדשים וותיקים בקבוצות מקצועיות בריצה, שחייה, רכיבה על אופניים וטריאתלון.

מאמרים אחרונים

תרצו שנחזור אליכם ?

מלאו את הטופס ויעוץ לימודים יחזור אליכם בהקדם
 
גלילה למעלה

מלאו את הטופס ויעוץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן