המדריך לתוצאות תוך 3 חודשים

מוזמנים לשתף ב

במאמר זה ננסה לתת לכם כמה טיפים וכללים בסיסיים שיקחו אתכם כמה צעדים קדימה ויעזרו לכם להביא
את המתאמנים שלכם לתוצאות אמיתיות תוך 3 חודשים בלבד.
אז קודם כל לא! מצטערים לאכזב אתכם אבל לא נדבר פה על דיאטת קסם או על אימון כוח או אירובי חדשני
שישנה וישפר למתאמנים שלכם את הגוף באורך קסם. במאמר זה נתמקד בכמה כלים בסיסיים וחשובים
ביותר שלווא דווקא קשורים באופן ישיר לעולם הכושר והתזונה, אך יחד עם זאת אם תדלגו על הכלים הללו או
אפילו על חלק מהם, הסיכויים של המתאמנים שלכם להגיע לתוצאות משמעויות ירדו בצורה משמעותית.
חשוב שתבינו, הכלים הללו הם כל כך חשובים והכרחיים לתהליך מוצלח שעדיין לא קם המתאמן שהגיע
לתוצאות משמעותיות ולא עבד לפי הכללים הללו. אז קדימה, להלן חמשת הכללים שיקחו אתכם ואת
המתאמנים שלכם כמה צעדים קדימה ויביאו אתכם ואותם לתוצאות אמיתיות ולשינוי אמיתי תוך 12 שבועות:
1. הצבת מטרות ויעדים-

תגובה לפעולה היא אחד מהחוקים הבסיסיים ביותר בטבע האדם, מה זה אומר? אדם יגיב
בצורה טובה יותר כאשר יניעו אותו לפעולה, מתאמן שיש לו מטרה מסוימת, גם אם היא
מאוד שאפתנית, סביר שיעשה יותר מאשר אחד שאין לו מטרה ספציפית כדי להגיע לאותה
מטרה, מטרות יכולות להיות ה-X-FACTOR, הסיבה לשינוי, ההבדל בין הצלחה לכשלון
ועוד כל כך הרבה דברים אחרים. לדוגמא, אם נעבוד עם לקוח שהמטרה שלו היא להשיג
שינוי משמעותי בהרכב הגוף, נרצה להציב מטרה שאפתנית כמו למשל לרדת מתחת ל-
10% שומן ב3 חודשים. כאשר אנו מציבים מטרה, אנחנו קודם כל מודיעים ליקום שהנה יש
לנו מטרה ונעשה כל מה שצריך כדי להגיע אליה, ובנוסף גם נתחייב לעצמנו שנעשה כל מה
שצריך כדי להשיג את המטרה. דרך זאת יעילה מאוד לצליחת משברים ולהימנעות מפיתויים
מיותרים.

2. וודאו מה המתאמנים שלכם באמת רוצים-

הטיפ הזה אפילו חשוב יותר מהטיפ הקודם, כי בסוף אין שום יתרון בלהציב מטרה אם
המתאמן לא באמת רוצה להשיג אותה. הרבה פעמים מתאמנים מציבים לעצמם מטרות שלא מגיעות
מהם או מתוך הרצונות שלהם אלא מגורמים אחרים שמשפיעים עליהם כמו למשל מהסביבה או כי
שמעו שמישהו אמר שצריך לעשות ככה וככה. חשוב להבין שזוהי לא מטרה אמיתית! ויותר חשוב
להבין שרק כאשר נציב לעצמנו מטרות (או המתאמנים שלנו יציבו לעצמם בעזרתנו) רק אלו יהיו
מטרות אמיתיות שיהיה להן ערך אמיתי, והמוטיבציה להשיג מטרות אלה תישאר גבוהה כל עוד
אנחנו או המתאמנים שלנו עדיין מעוניינים לצלוח את המטרה.
3. הכל עניין של תזמון-
נקודה זו היא נקודה חשובה מאוד שהרבה פעמים מתעלמים ממנה, כי יכול להיות שיש לכם או
למתאמנים שלכם מטרה ספציפית ומאתגרת מאוד מצד אחד, אבל מצד שני יש תנאים אחרים בחיים שכרגע
לא מאפשרים את צליחת המטרה וכתוצאה מזה הניסיונות והעבודה שהמתאמן יצטרך להשקיע כדי להצליח
לא תמיד יהיו מספיקים כדי לעמוד במטרה. לדוגמא, יכול להיות שברגע נתון יש למתאמן עומס בעבודה או
במשפחה שעשויים להסיח את דעתו של המתאמן, לכן החוכמה היא לדעת מתי להתחיל תהליך כלשהו בזמן
שהמתאמן יודע שהוא יכול לתעדף את התהליך והוא יודע שהוא יכול לעשות מה שצריך כדי להגשים את
המטרות שלו עם מינימום הסחות דעת.
4. תהיו טובים בכל דבר אחר-
למרות שזה לא נשמע כמו הדבר שהכי קשור לצליחת מטרות הקשורות לכושר, יש הרבה משותף בין
סעיף זה לסעיף הקודם. היכולת לתפיסה מחשבתית נכונה וקבלת החלטות נכונה חשובה לכל דבר
בחיים ולצליחת כל אתגר בחיים, בין אם זה בעבודה, במשפחה או באימונים ולא רק זה, הצלחה בכל
תחום יכולה לתרום גם להצלחה בתחומים אחרים, לדוגמא הצלחה בזירה המשפחתית האישית
יכולה לתרום לראש שקט בעבודה והגעה לתוצאות גם בעבודה, שקט והצלחה בעבודה יתרום לראש

שקט ורגוע לפני האימון שיגרום לנו להתמיד טוב יותר באימונים וכו'. מצד שני, אם נזלזל בתחום אחד
זה יכול להקרין גם על תחומים אחרים, למשל אם נלך לישון מאוחר כי ראינו טלויזיה אז נקום עייפים,
ואז נתפקד פחות טוב בעבודה מה שיגרום למצב רוח שלילי שככל הנראה יגרום לכך שלא נלך גם
להתאמן אחרי העבודה- אפקט הדומינו. שינוי בגוף מתחיל בשינוי בתודעה, תהיו טובים בכל
התחומים ולא רק בתחומים ספציפיים.
5. חשוב לשמור גם על אסטרטגיית יציאה-
הנקודה האחרונה, שגם אליה הרבה מתאמנים לא שמים לב, היא אסטרטגיית יציאה. המון מתאמנים
מגיעים לתוצאות מרשימות מאוד לאחר 3 חודשים, ואז מה קורה לאחר 3 חודשים של עבודה קשה?
בדרך כלל מגיעה סוג של נפילת מתח שתגרום למתאמן לחזור להרגלים ישנים שלו בגלל אסטרטגית
יציאה לא מתאימה. אסטרטגיה טובה תכלול הצבת מטרות ליום שאחרי השגת המטרות הראשוניות,
ותכלול תוכנית לעתיד עם דרכי פעולה שיעזרו למתאמן להישאר על המסלול ולא לחזור להרגלים
ישנים, כך בעצם נדע מראש איך אנחנו מתקדמים לאחר שהגענו ליעד ההתחלתי. חשוב לזכור שטבע
האדם הוא תמיד לחפש פסגות חדשות לכבוש ואתגרים חדשים לנצח, ולכן אם נשים את עצמנו
במקום שבו אין לנו מטרה, ככל הנראה נדעך עד שנגיע למצב שהמטרה הישנה היא שוב המטרה
החדשה.
רוצים להפוך אהבה למקצוע? מעוניים בקריירה בתחומי הספורט? אם עניתם כן על השאלות הללו המקום
שלכם הוא אצלנו בקמפוס. אז מה תקבלו מאיתנו כסטודנטים בקמפוס 4 פיטנס?
– שילוב של ידע עיוני ומעשי עדכני ביותר
– מרצים העובדים בתעשיה שיתנו לכם את כל הכלים כדי להצליח
– מסגרת תומכת שתעזור לכם לסיים את הקורס בהצלחה יחד עם מגבלות החיים השונות
– הפתעות מיוחדות נוספות במסגרת הקורסים
בואו ללמוד אצלנו בקמפוס מקצועות כמו מדריכי חדר כושר, מדריכי טריאתלון, פילאטיס מזרון, תזונה
למאמנים, מאמני ריצות ארוכות ועוד ועד. אתם עוד פה? קדימה השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!!

אודות קמפוס 4FITNESS

ברוכים הבאים לקמפוס 4Fitness אשר הוקם בשנת 2019 כדי לספק מענה מתקדם ומקצועי לאנשים השואפים להתפתח ולהתמחות כמאמנים בענפי הכושר והספורט השונים, על בסיס של ניסיון שנצבר בשטח.

הצוות הניהולי והמקצועי שלנו מגיע עם עשרות שנים של ניסיון מתחום הכושר הגופני, כולם מאמנים בהכשרתם אשר ביקשו לפתח קמפוס נגיש, זמין, שמעביר את הידע המקצועי הגבוה בתחום בגובה העיניים ומתוך שאיפה לספק יחס אישי וחוויית לימודים מרגע הפניה ועד לקבלת התעודה.

מייסדי קמפוס 4Fitness הציבו לעצמם כחזון לפתח את הספורט בכל הרמות, זאת באמצעות אמונה בפעילות כדרך חיים ועל ידי אימון ספורטאים חדשים וותיקים בקבוצות מקצועיות בריצה, שחייה, רכיבה על אופניים וטריאתלון.

מאמרים אחרונים

תרצו שנחזור אליכם ?

מלאו את הטופס ויעוץ לימודים יחזור אליכם בהקדם
 
גלילה למעלה

מלאו את הטופס ויעוץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן